loading...
الهه عشق
الهه بازدید : 169 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)
از بچه ای میپرسند: میدونی کدوم حیوانی است که بما شیر و ماست و کفش و لباس میده؟
بچه میگه: بابام
 
 
پدر بچه ای به معلم میگه : آقا ... خوب منو نگاه کن ببین من گاوم؟...
معلم میگه: اختیار دارین آقا ... این حرفها چیه؟...
پدر میگه : پس چرا به بچه من گفتین   گوساله   ....؟
 
عضویت تو بهترین گروه عشقی دنیا لاو استوری
مادری به دکتر تلفن کرد و گفت : آقای دکتر ... بدادم برسید .... بچه من مداد قورت داده...
دکتر میگه : من الان میام اونجا....
مادر میگه : تا شما بیائید من چه کار کنم؟...
دکتر میگه: شما میتونید با خودکار بنویسید.


یک نفر از یک کیوسک تلفن خارج میشه ... ازش میپرسن : سالمه ؟...
میگه : آره ... ولی آفتابه نداره....


یک نفر را دار زدند ... اون بالا که رفت بزحمت داد زد و گفت: صبر کنید ... صبر کنید.... یک حرف دارم
ناچار او را پائین آوردند و گفتند : چیه .... چی میگی؟
گفت: بابا داشتم خفه میشدم....


یکی زنش را کتک میزده ... ازش پرسیدن چی کار کرده که میزنی ؟....
میگه : نمیدونم .... اگر میدونستم میکشتمش

دو تا شکارچی با هم صحبت میکردند ... یکی از آنها از دیگری پرسید: اگر یک خرس بهت حمله کنه ... چه کار میکنی:
دیگری گفت: فورا با یک گلوله میکشمش...
- اگر گلوله توی تفنگ گیر کرد چی ؟..
-فورا با قنداق تفنگ بهش حمله میکنم...
- اگر قنداق تفنگ خورد به یک درخت و شکست چه کار میکنی ؟
-با یک چاقو بهش حمله میکنم...
-اگر چاقو همراهت نبود چی؟
مردک ناراحت شد و گفت: فلان فلان شده ... اول بگو ببنیم تو رفیق منی یا رفیق خرسه؟....
 
 
یک میلیاردر وقتی از درب هتلش خارج شد ده دلار به نگهبان انعام داد.
نگهبان گفت : قربان ... پسر شما هر وقت بیرون میآیند صد دلار بمن میدهند.
میلیاردر گفت: آخه اون یک پدر میلیاردر داره .... اما من یتیمم و پدر ندارم
برچسب ها جوک , طنز , خنده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آرزویم این است نتراود اشک از چشمان تو هرگز مگر از شوق و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی عشق آنکه تو را میخواهد وبه لبخند تو از خویش رها میگردد و تورا دوست بدارد آن اندازه که دلت میخواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 1,194
  • بازدید کلی : 23,249